Локація №1. Теоретичний блок

 


   


   


Відомий китайський філософ Конфуцій сказав: «Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – це шлях найблагородніший, шлях наслідування – найлегший, і шлях дослідження - найскладніший».

У своїй роботі вчитель повинен керуватися двома шляхами: роздумів і дослідження, бо, ідучи сліпо шляхом наслідування, він утратить себе як творець і мислитель.

Мета педагогічної роботи заключається в дослідженні. Міжпредметна інтеграція - перспективний напрямок реалізації новітніх технологій, де визначальною умовою є сукупність таких методичних підходів, які програмують позицію учня як активного співтворця уроку.

Беручи в основу своєї педагогічної роботи принцип інтеграції, який відповідає психічній і фізіологічній природі дитини, сутності самої мови як суспільного явища в її зв’язках, глибоко переконана, що цей метод створює сприятливі умови для формування в учнів цілісної картини світу, вироблення здатності сприймати предмети і явища всебічно, системно, емоційно.

Через інтеграцію успішно здається зв’язок літератури з історією, музикою, образотворчим мистецтвом.

Робота може бути використана для практичної мети колегами – словесниками, а міжпредметна інтеграція як перспективний напрям реалізації новітніх технологій стане однією з основних у процесі діяльності кожного вчителя-словесника.

1. Досвід використання в педагогічному процесі міжпредметної інтеграції як перспективного напрямку реалізації новітніх технологій

 https://drive.google.com/file/d/1nAlS8RN_HbAwU5nAJgNbxWCqtMYO57lZ/view?usp=sharing

2. Добір завдань інтеграції - важливий складник успіху

https://drive.google.com/file/d/1-5nhivv5BNbrP472CEFHFZKZs6RKLjAO/view?usp=sharing


3. Проведення інтегрованих уроків – творча й цілеспрямована робота вчителя словесника

            Впровадження інтеграційних процесів в курс світової літератури пропоную розпочинати з предметів суспільно – гуманітарного та естетичного циклів. До наступних віднесемо: історію, образотворче та музичне мистецтво, художню літературу, англійську та російську мови, українську мову та літературу.

З досвіду роботи зазначимо, що ефективними є інтеграційні процеси між світовою літературою та географією; світовою літературою та інформатикою.

Цікавими можуть бути результати міжпредметних зв’язків між світовою літературою та математикою.

Розглянемо прикладні варіанти різних інтеграційних схем.

https://drive.google.com/file/d/10tpAGpMDEP8q4ZbpWXZhu2hejMnnJyry/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар