
Відомий китайський філософ Конфуцій сказав: «Три шляхи ведуть до знань:
шлях роздумів – це шлях найблагородніший, шлях наслідування – найлегший, і шлях
дослідження - найскладніший».
У своїй роботі вчитель повинен керуватися двома шляхами: роздумів і
дослідження, бо, ідучи сліпо шляхом наслідування, він утратить себе як творець
і мислитель.
Мета педагогічної роботи заключається в дослідженні. Міжпредметна
інтеграція - перспективний напрямок реалізації новітніх технологій, де
визначальною умовою є сукупність таких методичних підходів, які програмують
позицію учня як активного співтворця уроку.
Беручи в основу своєї педагогічної роботи принцип інтеграції, який
відповідає психічній і фізіологічній природі дитини, сутності самої мови як
суспільного явища в її зв’язках, глибоко переконана, що цей метод створює
сприятливі умови для формування в учнів цілісної картини світу, вироблення
здатності сприймати предмети і явища всебічно, системно, емоційно.
Через інтеграцію успішно здається зв’язок літератури з історією, музикою,
образотворчим мистецтвом.
Робота може бути використана для практичної мети колегами – словесниками, а міжпредметна інтеграція як перспективний напрям реалізації новітніх технологій стане однією з основних у процесі діяльності кожного вчителя-словесника.
1. Досвід використання в педагогічному процесі міжпредметної інтеграції як перспективного напрямку реалізації новітніх технологій
https://drive.google.com/file/d/1nAlS8RN_HbAwU5nAJgNbxWCqtMYO57lZ/view?usp=sharing
2. Добір завдань інтеграції - важливий складник успіху
https://drive.google.com/file/d/1-5nhivv5BNbrP472CEFHFZKZs6RKLjAO/view?usp=sharing
3. Проведення інтегрованих уроків
– творча й цілеспрямована робота вчителя словесника
Впровадження інтеграційних процесів в курс світової літератури пропоную
розпочинати з предметів суспільно – гуманітарного та естетичного циклів. До
наступних віднесемо: історію, образотворче та музичне мистецтво, художню
літературу, англійську та російську мови, українську мову та літературу.
З досвіду роботи зазначимо, що ефективними є інтеграційні процеси між
світовою літературою та географією; світовою літературою та інформатикою.
Цікавими можуть бути результати міжпредметних зв’язків між світовою
літературою та математикою.
Розглянемо прикладні варіанти різних інтеграційних схем.
https://drive.google.com/file/d/10tpAGpMDEP8q4ZbpWXZhu2hejMnnJyry/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар